معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین از پیدا کردن سه موتور سوار مفقود شده پس از ۴ ساعت جستجو در ارتفاعات خبر داد.

هاشمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گفت : ساعت ۱۷و ۵۵ دقیقه دیروز گزارشی مبنی بر مفقود شدن ۳ موتورسوار در ارتفاعات شمال قزوین (حوالی قله شجاع الدین) به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: با توجه به تاریکی و برودت هوا بلافاصله تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان قزوین به محل اعلام شده اعزام و عملیات جستجو آغاز شد.

هاشمی گفت: این موتور سواران بدلیل گم کردن مسیر خود و گیر افتادن در گل و لای در کوهستان از طریق سامانه ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر درخواست کمک داشتند، که اپراتور‌های مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین با شناسایی مختصات جغرافیایی و راهنمایی مفقودین بلافاصله تیم جستجو و نجات را به منطقه اعزام کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: نجاتگران پس از ۴ ساعت پیمایش و جستجو این ۳ موتورسوار را پیدا و به منطقه امن انتقال دادند.

هاشمی افزود: با توجه به شرایط آب و هوا هنگام حضور در مناطق کوهستانی حتما از قبل شرایط جوی منطقه بررسی و تجهیزات و پوشاک مناسب همراه داشته باشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.